NIE dla szczepień
NIE dla szczepień nie jest ZA bezpiecznymi szczepionkami, dlatego że one nie istnieją i nigdy nie będą istniały. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to znaczy, że nie zbadał wystarczająco dogłębnie całego tematu. Nawet jeśli zostałyby “oczyszczone” z toksycznych składników, to i tak pozostaje wiele do życzenia: niewłaściwa droga narażenia; pierwotny grzech antygenowy, który od początku błędnie programuje układ odpornościowy; mimika molekularna i autoagresja; obce DNA; właściwości onkonogeniczne i mutogenne, tłumienie TH1, itd."Bezpieczne szczepionki", "zdrowe szczepionki”, czy „naturalne szczepionki” mają jedną wspólną cechę: są oksymoronami (sprzeczność sama w sobie). Nawet Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych uznał szczepionki, jako produkt "nieuchronnie niebezpieczny" (unavoidably unsafe) https://www.law.cornell.edu/supct/html/09-152.ZD.htmlWięc nie, nie jesteśmy za bezpiecznymi i zdrowymi szczepionkami, ani nawet za komisją do spraw bezpieczeństwa szczepionek, ponieważ już wiemy, że szczepionki są nieuchronnie niebezpieczne. Ludzie, którzy domagają się "bezpiecznych" i "zdrowych" szczepionek, mimo dobrych intencji, pomagają utrwalić błędne przekonanie, że potrzebne nam są szczepionki, aby pozostać zdrowym i zapobiegać chorobom zakaźnym. My wiemy, że jest to jedynie iluzja bazująca na wielopokoleniowym stosie kłamstw. My jesteśmy ZA zniesieniem nie tylko przymusu, ale i całego procederu, aby raz na zawsze położyć kres tym oszustwom medycznym, przemocy wobec dzieci i zbrodni przeciwko ludzkości.
Alfa Combat System
Alfa Combat to system walki wręcz opracowany przez grono polskich instruktorów, którzy swoje doświadczenie zdobywali na ringach, matach i w służbach mundurowych. Stworzony z pasją i przez pasjonatów. W pełni polski produkt. 
Przemysław Piwowarski
A Pisanka
Aleksandra Fierka
+15
True Faith Never Dies
6 likes Games/Toys
True Faith Never Dies to pierwszy projekt gry komputerowej z gatunku przygodówek-aRPG tworzony przez grupę młodych zapaleńców. Gra opowiada o kulturze Słowian Zachodnich w czasach przed i pochrześcijańskich, jest to historia fantasy wpleciona między kilka okresów historycznych i wydarzeń takich jak wojna Wieletów przeciwko Frankom, chrzest Mieszka I czy reakcja pogańska. Poznajemy historię jednej z trzech grywalnych postaci: myśliwego Drogomira, drużynnika Tomisława oraz wołchwa Odolana, którzy doświadczają swoich przygód na dwóch płaszczyznach świata: fizycznego i duchowego, dzięki czemu spotykają istoty - demony, bestie, a nawet bogów - znanych z wierzeń, legend i opowiadań. W trakcie gry gracz odwiedzi ważniejsze miejsca dla Słowian: grody Arkona, Radogoszcz, Kijów, Ślężę, Łysą Górę i kilka innych lokacji.